Werkwijze

Wij werken met een maandelijks spreekuur. Op het spreekuur kunnen de cliënten zonder extra kosten langskomen.
U kunt dan ook uw administratie aanleveren. De Boekhoudingen worden per maand of per kwartaal bijgewerkt. Tussentijdscijfers kunnen op uw verzoek dus altijd worden verstrekt. De BTW aangiften verlopen ook maandelijks of per kwartaal. Ook hier ontvangt u een digitale kopie van de aangifte.

  • Wij werken met vaste (uur)prijzen.

  • U kunt ook een gunstig abonnement afsluiten op de met u overeengekomen diensten van JBK.

  • U krijgt altijd vooraf een prijsopgave van de door u gewenste diensten.

  • U ontvangt van ons per maand of kwartaal een factuur.

Neem contact op

Spreekuur

Hier vindt u de meest actuele tijden van ons spreekuur op de Westduinweg 162 te Den Haag. Voor het maken of verzetten van afspraken kunt u van maandag t/m donderdag van 09.00-12.30 uur, bellen op het nummer: 070 444 37 91. Maak gerust een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.

  • Het spreekuur is gratis maar uitsluitend op afspraak.

  • Het spreekuur is wekelijks op dinsdag en donderdag van 13.00 tot 18.00 uur.

  • Het kan zijn dat, door drukke of juist rustige periodes, de spreekuren/-tijden verschillen van de

    hierboven genoemde dagen/uren.

Neem contact op
100%

Tevreden klanten

100%

Transparant en efficiënt

100%

Kosten besparend

Veelgestelde vragen..

Ons team van ervaren en deskundige adviseurs verzorgt je boekhouding en belastingzaken. Jouw administratie houden we bij in Exact Online. Jij stuurt je facturen en bonnetjes via onze app, online portaal of e-mail door. Ons scansysteem herkent en boekt de facturen automatisch in, waarna een adviseur van ons nog een laatste check doet. Aan de hand hiervan worden je aangiften en jaarcijfers opgesteld.

Wij zijn telefonisch gewoon bereikbaar. U kunt ons voor al uw vragen bellen op het telefoonnummer 070 444 3791

Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding. Ons efficiënte manier van werken bespaart onze administrateurs heel veel tijd. Facturen en bonnetjes die je opstuurt en upload, worden meteen verwerkt. Dankzij automatisering hoeven onze administrateurs veel werkzaamheden niet dubbel uit te voeren. Hierdoor voorkomen we menselijke fouten en kunnen we sneller uw boekhouding controleren. Uiteindelijk vertaalt dit zich in onze tarieven, waardoor we zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden aan ondernemers en particulieren.

Vrijblijvend kennismaken? Neem contact op.