Wat wij doen.

Is uw financiële administratie niet op orde?  Heeft u een achterstand? Bent u niet tevreden en u weet dat er iets moet veranderen? Wilt u een nieuwe administratie opzetten en het nu eens vanaf begin goed opbouwen? Zoekt u iemand die de zaken goed op de rit zet of iemand die u even ontlast?

JBK Administratiekantoor helpt u: van de invoer van een nieuw administratiesysteem en processen in kaart brengen tot de salarisadministratie, fiscale aangifte en managementrapportage.

Financiële administratie

  • Inrichting financiële administratie

  • Verzorgen van de financiële administratie (volledig aan ons uitbesteed)

  • Inrichting tussentijdse rapportages

  • Samenstellen/advies/bespreken van de (fiscale) jaarrekening

Neem contact op

Salarisadministratie

  • Inrichting salarisadministratie

  • Verzorgen van de salarisadministratie (volledig aan ons uitbesteed)

  • Verstrekken van de (digitale) loonstroken

  • Verzorgen van de periodieke aangifte loonheffing

  • Verzorgen van de periodieke pensioenaangifte

  • Verzorgen van de digitale jaaropgaven

Neem contact op

Fiscale dienstverlening

  • Aangiften omzetbelasting / suppletieaangiften (Exact Online)

  • Aangiften loonheffing (Exact Online)

  • Aangiften inkomstenbelasting (Nextens)

  • Aangiften venotschapbelasting (Nextens)

  • Jaarrekening (Speedbooks)

  • Deponeren jaarrekening (Speedbooks)

  • Alle relevante kennis is binnen ons team aanwezig. Voor specifieke vraagstukken (BV oprichten, wijziging van rechtsvorm: eenmanszaak omzetten naar BV en van BV terug naar eenmanszaak…) werken wij samen met Codex Legal notarissen

Neem contact op

Financieel support

  • Opstellen, verstrekken en bespreken van maand/ kwartaal/ jaarcijfers

  • Opstellen van begrotingen en prognose

  • Opstellen van contracten

Neem contact op
100%

Tevreden klanten

100%

Transparant en efficiënt

100%

Kosten besparend

Veelgestelde vragen..

Ons team van ervaren en deskundige adviseurs verzorgt jouwboekhouding en belastingzaken.

Jouw administratie wordt ingericht in Exact Online.
Jij stuurt de facturen en bonnetjes via email naar je eigen digitale brievenbus, wij boeken de facturen in.
Ook stuur je de opdrachten of uren/aangenomen werk aan ons door via whatsapp of email, wij maken je offertes of facturen in systeem en vervolgens sturen naar de opdrachtgever.
Zakelijke bankrekening wordt gekoppeld met systeem en wij halen de afschriften dagelijks in.
Ook de kas systemen worden gekoppeld met Exact en worden dagelijks bijgeboekt.
BTW en loon aangiftes worden uit Exact maandelijks-of per kwartaal naar de Belastingdienst verstuurd.

Wij zijn telefonisch gewoon bereikbaar. U kunt ons voor al uw vragen bellen op het telefoonnummer 070 444 3791

Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding.

Onze efficiënte manier van werken bespaart onze administrateurs heel veel tijd. Facturen en bonnetjes die je opstuurt en upload, worden meteen verwerkt. Dankzij automatisering hoeven onze administrateurs veel werkzaamheden niet dubbel uit te voeren. Hierdoor voorkomen we menselijke fouten en kunnen we sneller uw boekhouding controleren. Uiteindelijk vertaalt dit zich in onze tarieven, waardoor we zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden.

Jazeker, wij bieden onze klanten een totaal pakket om ze volledig te ondersteunen met hun administratie. Maar wij kunnen ook gedeeltelijke diensten aan.

Wij proberen de administratie altijd zo spoedig mogelijk te verwerken en inzichtelijk te maken. Echter, kwaliteit gaat vaak gepaard met zorgvuldigheid. We gaan uiterst zorgvuldig te werk om de kwaliteit te kunnen bieden die bij onze dienstverlening past.

U kunt inderdaad inzicht krijgen in de digitale Administratie.

Vrijblijvend kennismaken? Neem contact op.