Kwaliteit van dienstverlening en advies
Kwaliteit is belangrijk. De reglementen van NOAB zorgen ervoor dat leden alleen lid kunnen blijven, wanneer zij hun kwaliteit en vakkennis bijhouden. Dat moet ook, omdat ieder lid elke 3 jaar wordt onderworpen aan een herkwalificatie
Laagdrempelig en oplossingsgericht
NOAB-leden kennen het mkb en spreken als ondernemers de taal van hun klanten. Met hun vakkundigheid en ondernemerszin bieden ze toegankelijke en oplossingsgerichte ondersteuning, zonder pretentie van pasklare oplossingen.
Up-to-date kennis van zaken
NOAB-leden zijn verplicht om op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving, door permanent opleidingen te volgen. Hierdoor is hun advies altijd actueel.
Zekerheid
De NOAB Beroepscode garandeert dat ethisch handelen centraal staat bij alle leden. Zij verlenen hun diensten volgens de NOAB-voorwaarden en bieden cliënten de mogelijkheid tot gratis conflictbemiddeling of een beroep op het onafhankelijke Tuchtcollege bij geschillen. Daarnaast beschikt elk lid verplicht over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering, zodat cliënten schadeloos gesteld kunnen worden bij verwijtbare fouten.