Over JBK Administratiekantoor

JBK administratiekantoor bestaat uit een enthousiast team van administrateurs en adviseurs. Ons doel is de financiële kant van ondernemen voor u zo goed mogelijk te regelen. Daarnaast zijn we een sparringpartner voor ondernemers. We helpen graag ondernemers en particulieren niet alleen met hun administratie maar ook met (complexe) vraagstukken.

De werkwijze van JBK administratiekantoor kenmerkt zich door een open en eerlijke benadering. We willen in alles een oplossingsgerichte dienstverlener zijn. Heeft u het gevoel dat uw administratie een upgrade kan gebruiken? Dan gaan we graag samen aan de slag om de administratie op orde te krijgen.

Aangesloten bij NOAB

JBK administratiekantoor is aangesloten bij het NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst.

Veelgestelde vragen..

Ons team van ervaren en deskundige adviseurs verzorgt jouwboekhouding en belastingzaken.

Jouw administratie wordt ingericht in Exact Online.
Jij stuurt de facturen en bonnetjes via email naar je eigen digitale brievenbus, wij boeken de facturen in.
Ook stuur je de opdrachten of uren/aangenomen werk aan ons door via whatsapp of email, wij maken je offertes of facturen in systeem en vervolgens sturen naar de opdrachtgever.
Zakelijke bankrekening wordt gekoppeld met systeem en wij halen de afschriften dagelijks in.
Ook de kas systemen worden gekoppeld met Exact en worden dagelijks bijgeboekt.
BTW en loon aangiftes worden uit Exact maandelijks-of per kwartaal naar de Belastingdienst verstuurd.

Wij zijn telefonisch gewoon bereikbaar. U kunt ons voor al uw vragen bellen op het telefoonnummer 070 444 3791

Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding.

Onze efficiënte manier van werken bespaart onze administrateurs heel veel tijd. Facturen en bonnetjes die je opstuurt en upload, worden meteen verwerkt. Dankzij automatisering hoeven onze administrateurs veel werkzaamheden niet dubbel uit te voeren. Hierdoor voorkomen we menselijke fouten en kunnen we sneller uw boekhouding controleren. Uiteindelijk vertaalt dit zich in onze tarieven, waardoor we zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden.

Jazeker, wij bieden onze klanten een totaal pakket om ze volledig te ondersteunen met hun administratie. Maar wij kunnen ook gedeeltelijke diensten aan.

Wij proberen de administratie altijd zo spoedig mogelijk te verwerken en inzichtelijk te maken. Echter, kwaliteit gaat vaak gepaard met zorgvuldigheid. We gaan uiterst zorgvuldig te werk om de kwaliteit te kunnen bieden die bij onze dienstverlening past.

U kunt inderdaad inzicht krijgen in de digitale Administratie.

Neem contact op